Anasayfa Kişisel Telefon Değiştirdim!

Telefon Değiştirdim!

3 Dakikada Okunur
12
0
306
Sony Xperia Z2

Merhaba Arkadaşlar,

Uzun bir süre aranın ardından tekrar yazmaya başlayacağım. Geçen süre içinde sitenin temasını değiştirdim. Sizlerden bu konuda görüş de bekliyorum açıkçası.

Gelelim konumuza. Başlıktan da anlayacağınız gibi geçen sürede telefonumu değiştirdim. Daha önceden iPhone 5 kullanıyordum. Aslına bakarsanız 2 yıl kullandım ve gayet memnundum.  Ancak babamın telefona ihtiyaç duyması ve kendisinin iPhone kullanmak istemesi nedeniyle, benim aleti ona verip kendime yeni telefon almaya karar verdim. Bende zaten bir süredir daha büyük ekranlı bir telefon istiyordum. iPhone 5’in performansından ve kullanımından memnun olsam da küçük ekranı bana yetersiz gelmeye başlamıştı.

Bu nedenle de android bir telefon almaya karar verdim. Kısa bir fiyat araştırması sonucunda çok fazla düşünmeye gerek duymadan kardeşimin kullandığı telefon olan Sony Xperia Z2 aldım. Şimdi içinizden bazılarınız kardeşim daha geçen yazında Sony Xperia Z2 su geçirdi yazıyordun diyebilir. Aslına bakarsanız haklısınız da. Ancak yazıda da anlattığım gibi telefonun değişimi ile sonuçlanan kötü olay, firmaya karşı düşüncemi tekrar nötr hale getirdi. Olay perfoansa ve memnuniyete geldiğinden araştırmalarımı bu yönde yaptım. Ve deneyimleme fırsatı bulduğum Sony Xperia Z2 fiyat/performans arasında en iyisi olduğunu gördüm. Özellikle de pil performansı beni en etkileyen nokta oldu.

Telefonu kullanmaya başladığımdan beri gördüğüm kadarı ile normal kullanımımda 2 gün, tasarruflu kullanımda ise 3 gün pil ömrü sunuyor. Normal kullanımdan kastım sürekli olarak 3g ve WiFi açık durumda sürekli etkileşimde olduğum durumdur. Tasarruflu kullanımda ise çoğunlukla WiFi kullanıyorum. Her halde de çok memnunum açıkçası. Hele iPhone 5 ile 1 gün anca yeten pilden sonra nimet geldi diyebilirim.

 

  • Sony Xperia Z2

    Sony Xperia Z2-Okuma Hatası Yeniden Deneyiniz

    Merhaba Arkadaşlar, Bugün sizlerle telefonum olan Sony Xperia Z2 ile karşılaştığım bir sor…
  • Sony Xperia Z2

    Sony Xperia Z2 Su Geçirdi

    Merhaba arkadaşlar bugün sizlere başımdan geçen kötü bir olaydan bahsetmek istiyorum. Yazı…
Daha fazla ilgili makale
Yazardan daha fazla Ayhan KORKMAZ
Load More In Kişisel

12 Yorumlar

  1. Gökhan

    22 Nisan 2015 at 8:50 pm

    Hayırlı uğurlu olsun hocam

    Cevapla

    • Ayhan

      22 Nisan 2015 at 9:28 pm

      Teşekkürler, özellikle şarj olarak çok memnunum.

      Cevapla

  2. best54

    29 Mayıs 2015 at 8:56 pm

    çok güzel bir tasarım yapmışsınız bence bu işi iyi çözmüşsünüz.

    Cevapla

  3. Eren

    29 Mayıs 2015 at 9:47 pm

    Sony’nin ürünleri gerçekten kaliteli iyi bir seçim olmuş :)

    Cevapla

  4. emre

    30 Mayıs 2015 at 12:32 pm

    Bence android telefonlar gayet başarılı Sony bu konuda çok ilerledi.Eğer sosyal ağları kullanıyorsanız belirttiğiniz gibi xperia doğru seçim.

    Cevapla

  5. Hüseyin

    1 Haziran 2015 at 10:55 pm

    Hayırlı olsun, su geçirmesi zaten bence bir kriter olmamalı bana çok saçma geliyor. Bir insan bile bile telefonunu suya sokmazsa sorun olmaz zaten ama su geçirmez denilince alıp suyun içine sokuyorsanız :) olası nadir durumlarda cihazı değiştirmek için beklemek zorunda kalırsınız.

    Cevapla

  6. kadriye

    9 Haziran 2015 at 12:46 am

    özelliklerden çok artık telefonlarda şarj problemi büyük sıkıntı aslında Z2 modelinde şarjın fazla gitmesi tercihi artıracaktır ben bile düşünmeye başladım

    Cevapla

  7. Arda eğridere

    9 Haziran 2015 at 3:06 pm

    z2 gerçekten güzel telefon bende almayı düşünüyorum

    Cevapla

  8. Kaan

    10 Haziran 2015 at 9:49 pm

    Güzel telefon bana sorarsanız Z3 ile bayağı ilerlettiler gerçi bu sefer

    Cevapla

  9. asu

    23 Haziran 2015 at 7:46 pm

    bu sorunu yaşayan sadece ben değilim araştırıken makalenıze ulaştım umarım sony bu konuda yardımcı olur.

    Cevapla

  10. Meçhul Adam

    27 Haziran 2015 at 12:19 pm

    Bende aynı telefonu kullanıyorum ve memnunum. Suyla temas halinde karşılaşılan en çok problem hoparlör çızırtısı. Birde hoparlör derinde olduğu için zaman zaman ses az geliyor.

    Cevapla

  11. ecem

    27 Haziran 2015 at 9:57 pm

    o paraya g3 alsanız daha mı iyi olurdu acaba.bende g3 var çok güzel bir telefon.g3 den önce z3 de aldım ama çok fazla ısınma sorunu yaşadım.Ama yinede hayırlı olsun

    Cevapla

best54 için bir cevap yazın Cevabı iptal et